Night of Maran

Jag kännde hur det stack till i halsen. Som om jag svalt nåt som sen fastade. Jag gick till den söndriga spegeln, öppnade munnen och SKREK! Halsen va full med maskar. Maskar som krälade avoan i strupen, täppte till andningen. Med papper försökte jag dra ut den en för en, men de var så hala, de krälade, drog sig undan... Panik, allt jag kännde var panik. Ingen kunde hjälpa mig, ingen var där och jag var helt ensam. Till sist...bang to the floor. Nästa dag vaknade jag med halsen öm, huvet sjukt och tröttare än normalt. Har legat på soffan hela dagen, sett på tv, lite diska och fört rosk ut :/ Jag som mådde så bra torsda-lörda...Fuck it all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0