5-6.2 -11 på svensk :D

Ja va hos Fröppe, ett stort hus, o så sku vi ti butiken. Ja blen i snön o ligga för ja va så i fyllan, fast nån kom o sök bort mej. Dit va myki kattor av nån anledning. I butiken (klädavd.) skoda ja klänningar o hoka att ja had int na undäbyxor på alls undä kjolen....så då ja venta på att yuxi sku hitta tillräcklit små skor, va de nån satan som tryckt sin hand rakt på mitt ass o me fingre i min vajayjay o.O  Vi fo ut o ti yukis en kaveri, fast hon va int himma, så vi härja i deras badrum tillsmamman kom in o vi smög ut bakvägen. Ja blev efter o tappabort yuki. Ja ströva ikring i snön o ropa o sökt...Hitta bara en porukka me gamla klasskaverin som så hu ja börja vingla o sen föll ti marken. Ja sa att änglarna kallar på mig ( ja såg hu dom fakktist gjorde de från himlen) o tyyppina bara mena att nånej kallar dom någo. Ja va no så vittu borts utan yuxi, o så kom hon gående där. hon hadd vari o hälsa på sin mommo -.- Så va ja plötsligt nån annanstans i ett hus, o gräla me en gobb om nå relationship problem o att om int ja slutar skära mej så lämnar min ??MAN?? mej xD va satan!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0