27-28.1-11

Mä olin saanu duunii tatskaliikkeest, mutt Ronja oli siel kiusaamas, enkä pystyny tekeen töitä. Suutuin ja hakkasin sen. Tietysti se "loukkaantui" ja lähti ulos jalat paljaana jäälle keskelle cityä ja itki ja huusi ja lopulta kaatu. Ihmiset katto mua halveksuen. olinki yhtäkkii ite menos tatuoitavaks. Halusin enkelin, kädet ristissä, käsivarteen, mutt ei niillä ollu ku jotai vitun elefantteja ja lasten kuvia. Sitt Petra oli siel, piirtämäss sen kuvan. Valitsin jonkun tähden kai...Kokoajan keskeyttyi ku se rääpäle oli siin taas. -.-
Jotenki päädyin junaan. Kadotin toisen mun  punaisista kengistä ja menin ettiin sitä. Kysyin kondarilt eikä se uskonu vaik tiesin numeron/koon. Ne leikkas sen poikkimutt mun oli pakko nousta pois Kirkkonummella. Se kysy mun osoitteen, annoin sen ja näytin missä päi (vesitorni) Se oli Fafa?? Juoksin kotiin, olin vaa pyamassa, vihaan vaaleen sinisiä housujani ja nalle puh paitaa. Niillä piti kotiin asti, vastaan tuli joku gängi. Ne tarttu muhun ja raiskas. Heräsin alavatsa kipeenä (FLASHBACK)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0