15.11 -10

Va på stranden me nån , Edi ble skjuten 3-4 ggr men dog int. Ja skrek till gobben som stod mitt i sjön med med geväret, att skjuta så den dör, den lider ju! Satan... han skjöt i benet på han o så to ja geväret av han. Ja sa åt kaverin att hålla i huvu, edi had blitt en främmande  kvinna. ja tryckt geväret mot hons hals o skjöt. hon rörde inte en fäna. ja to en kniv å skar ett djupt sår rakt genom halsen. kvinnan föll till marken o blodet bara spruta ur henna. hon had bara underkläder och en stor kragskjorta på sig, med en död min och ljud av kvävning. Till slut dog hon, både ögon o mun öppna. På nå sätt hadd ja fått kniven i högra vaden så att hela benet var tömt på blod. Pappa förd mej till sjukis. såret var på vadens yttre sida o en hoitsu sa att lyfta upp bene på benken, ja satt i spagat...hon tryckt två fingrar rakt in i såret o fråga - gör de ont? Ja skrek. Vaknade. Min vadvar öm och sved, Innan hadd ja väl söt skor i nån konsti mini lopptorg o fick opar. anyways gick ja sen i duschen o plötslit hadd ja stått i 2 timmar där. ja fattar fortfarande int hu d e mojlit. Ja måst ha vari i nån sorts min psykos.

Kommentarer
Postat av: elsa

oj vilken hems dröm ! :/

2011-04-08 @ 17:37:50
URL: http://elsaannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0