3 in 1

Jag var på stranden. Där var några vänner, men di verka int ha tid me mej nå desto mer. Ja satte ne mej breve ett tred o stirrade ut mot havet. Det började verka i handen. jag såg neråt. Jag hade ett nästan centti djupt skärsår på handryggen mellan tummen och pekfingret. Nån kom dit o skrek.
Ja befann mej då i en lägenhet som jag inte kände igen. Allt var vitt, nästan sterilt. Jag låg fastspänd och en mörk gestalt kom gående mot mej. Den hade en smutsig orange eller brun kappa med reaper-huva och en fanatsy/Scifi- stav i handen. HON började upprepa en satanistik ritualisk vers som ekade i hela kämppän. Jag visste genast vad som skulle hända,det rev till mellan benen, men nåt gick tokit och på min plats fanns snart en naken Barbie docka.
Jag kom till en sportplan. Skulle till Brandstation med mamma, pappa och hunden Rocky. Då kom en lastbil som drog int hunden med sej. Vi jagade lastbilen men ett träd föll över väggen framför oss. Ingen styrde billen, den åka ut.
What is this all about

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0