En Natt...

Nu vet ja int WHY ja int ha skrivi in de hä  men de ja minns av drömmen är:

Ja va på en avdelning o hälsa på. Nån min kaveri endå bodde där med hela sin familj o vi sku eta. Hon hadd typ 6-8 syskon. Hon va mörk, sådä italiensk eller kankse alban?? vet int. de va nån konstit me hu vi laga matemn o hu dom åt....typ som man sku ha satt en hel gris på borde o alla drog åt sej bitar av den o bara rev o slet i kötte....de rann blod över allt o jaa....int va de en gris men  nått....en människa?? ja börja må illa av lukten o sku gå ut i trappan ...men dom kom efter (några av syskonen o min kompis) så tog dom i mina ben o armar, med sånadä tentacles keikkor, o drog mej till balkongen...de va snö på marken men de regna så att vattnet försvann på nå vis i snön. balknongen blev en äng o alla hade blivi mörka gestalter . En del höll i mej o tryckte mitt fejs in i snön. så sära dom på mina ben, slet i kläderna o.... kort sagt hadd ja alla hål täppt o.O ja storkna o så prack min mage på mitten, alla mina inlevor flög åt helvete o de sista ja så va en stor gobb me rödaktigt axel-längt hår som skratta....jaa-a en till sån häran -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0